تجمع مقابل روزنامه اعتماد ملی



دبیر کل حزب اعتمادملی با اشاره به پخش اعلامیه ای در نماز جمعه ی امروز و انتشار آن در سایت های خبری مبنی بر حضور منتقدین روزنامه ی اعتمادملی در روز شنبه در مقابل ساختمان این روزنامه گفت:ما از حضور منتقدین استقبال می کنیم و از هواداران نیز می خواهیم که برای حفظ آرامش روز دوشنبه حضور بیابند.
مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتمادملی با اشاره به پخش اعلامیه ای در نماز جمعه ی امروز و انتشار آن در سایت های خبری مبنی بر حضور منتقدین روزنامه ی اعتمادملی در روز شنبه در مقابل ساختمان این روزنامه گفت:ما از حضور منتقدین استقبال می کنیم و با سعه ی صدر، تمام انتقاداها و پیشنهادهای آنان را می شنویم و به طور قطع در روزنامه نیز منعکس خواهیم کرد.
کروبی در ادامه گفت:از تمامی هواداران روزنامه ی اعتمادملی درخواست می کنم فردا از تجمع مقابل روزنامه خودداری نمایند تا با حفظ آرامش و امنیت خبرنگاران ما نظرات منتقدین را بشنوند و بتوانند با آنها گفت و گو نمایند.
ایشان خطاب به هوادارن افزود: بنده نیز به همراه شما برای حمایت و تشکراز دست اندر کاران روزنامه اعتماد ملی و بیان نظرات و پیشنهادها ، روز دوشنبه ساعت 16مقابل ساختمان روزنامه اعتماد ملی حضور خواهم یافت.
دبیرکل حزب اعتماد ملی در پایان به جوسازان و خشونت طلبان هشدار داد که راه تعامل مثبت را در پیش گیرند و فکر نکنند که با فشار،ُ تهدید و تخریب می توانند ما را از مسیر دفاع از حقوق مردم خارج نمایند،بلکه بنده یک قدم هم عقب نخواهم نشست.
لازم به ذکر است در اعلامیه ها و اخبار منتشر شده از منتقدین روزنامه اعتماد ملی خواسته شده است که فردا(شنبه)ساعت 16 مقابل ساختمان روزنامه تجمع نمایند،به نقل از بعضی سایت های خبری این دعوت توسط انصار حزب الله صورت گرفته است.
منبع: سحام نیوز

8 نظرات:

مرگ بر ديكتاتور گفت

سلام،
يك سوالي داشتم كه گفتم از شما بپرسم:
امروز فردي به نام گرداب به من نظري بدين صورت داد:
به علت نشر اکاذیب و تهمت و افترا به مسئولان نظام (رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور قانونی کشور) در صورتی که طی 24 ساعت آینده نسبت به حذف وبلاگ خود و عذر خواهی اقدام نکنید به سایت "گرداب" وابسته به تیم سایبری سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به نشانی Gerdab.ir
معرفی خواهید شد.
بدیهی است که عواقب بعدی آن (مجازات شدن مانند گروه "مضلین" که به اشد مجازات رسیدند) به عهده خودتان خواهد بود.
اطلاعات تکمیلی درباره مجازات و نحوه دستگیری آنان در سایت مذبور قابل مشاهده می باشد.
###براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مجازات توهین کنندگان به رهبریت نظام و رئیس جمهور" 80 ضربه شلاق "می باشد###
----
به نظرات بلوف زده يا به راستي بايد وبلاگم را حذف كنم؟؟
لطفا جواب اين نطرم را برايم در وبلاگم بنويسيد.....

جاوید رهجو گفت

سلام
ممنون. متقابلا لینکتان کردم
یک نکته و یک سوال:
نکته ام اینکه کروبی را نباید خیلی بال و پر داد چرا که ثابت کرده بعضی مواقع غضنفر میشود
البته میدانم که این کار شما دفع افسد به فاسد است...
و سوالم اینکه قالب وبلاگتون چیست؟

مرگ بر ديكتاتور گفت

سلام،
وبلاگم را عوض كردم و به بلاگ سپات رفتم.
اگر خواستيد آدرس لينكم را تغيير دهيد.
با يك كليپ با عنوان ( من اعتراف مي كنم)به روزم.خواستيد دانلود كنيد.جالب است.
موفق باشيد

افسونگر گفت

سلام
اعتماد ملی هم که توقیف کردند امروز
اینم نتونستند تحمل کنند
راستی
ببخشید یه سوال؟
تو بلاگ سپوت چه طور می تونم وبلاگ دوستان رو لینک کنم؟

افسونگر گفت

ممنون از راهنمایی تون لیست وبلاگ رو اضافه کردم
آره دنبال یه قالبم قالب فعلی رو فقط به خاطر سبز بودنش انتخاب کردم

رضا اسدی گفت

با درود....

متاسفانه کروبی کمی تند میره

اگر کروبی صبر داشت و کم کم مسائل
رو مطرح می کرد و به یکباره کار
نمی کرد...شاید اعتماد ملی بسته نمیشد

افسونگر گفت

سلام
اگه قالب خوب دارین قالب وبلاگمو عوض کنید ببخشید دیگه همش باعث زحمتم
اگه لیست و عکسم پاک شد خودم دوباره عکس و... درست می کنم
به امید ایرانی سبز و آزاد

افسونگر گفت

سلام
مرسی دست شما درد نکنه
قالبه قشنگیه
ممنون