پست مشترک (3)

با نام خدا

علیرغم اینکه می دانستند با تحریم مسابقه ای کوچک ، در زندگی کاری با تحریمی بزرگ، روبرو خواهند شد .ولی باز برسر این دو راهی ، تحریم را انتخاب کردند .مسابقه ای که حتی اگر همه آثار شان از زیر تیغ ، جان سالم بدر میبرد، مخاطب آن به پنج هزار نفر هم نمی رسید .(آن هم قشر خاص نمایشگاه رو ).ولی اکنون حرف شان را، بگوش میلیون ها نفر رساندند.زمان، زمان پاسخ به مردمی بود ،که در شکوفایی آنها سهیم بودند .زمان ،زمان بودن بود یا نبودن .این بده بستان فی البداهه ،(بین مردم و هنرمند مردمی) ،چنان به دلها نشست ،که تبدیل به یک بدعت شد .بدعتی که باقی هنرمندان مردمی، اصناف دیگر را همراه کرد .سینماگران ،چنان تصویری از خود،بجا گذاشتند .که این بار نه بر پرده نقرای ،بر جان مردم نشست . و پنجره دل تئاتری ها هم، بروی مردم گشوده شد . این همصدایی اهالی موسیقی ، به چنان آهنگی بدل شد ،که سالها مردم آن را زمزمه خواهند کرد .و حتی این روزها همصدایی ،گرافیست ها را می شنویم .که به انها میگوییم :به دلهای ما خوش آمدید .آری ،کاریکاتوریست های ما مسابقه ای بزرگتر را انتخاب کردند .مسابقه ای که نه یک برنده ،که 176 برنده داشت .و جایزه آن، تندیس طلایی آدمکی کارتونی بود ،که کتاب قطور تاریخ بدست داشت ،که در آن نام 176 کارتونیست حک شده بود .ما وبلاگ نویسان ،به پاس قدر دانی از این هنرمندان ،این پست مشترک ،که برگ سبزی است به کارتونیست ها و همه هنرمندان مردمی کشور عزیزمان ایران، تقدیم میکنیم .شما دوستان وبلاگ نویس هم،در صورت تمایل ،با درج این پست ،به خیل پست مشترکی ها بپیوندید.

15 نظرات:

man گفت

يه طرح دادم سريع اطلاع رساني كنيد...

دختری از دیار سبز امید گفت

salam aziizam,ghazieie in 176 karikatorist chie?nemidoonam?rasti dirooz chetor bood?
kotak khordi?manke hesabai meil kardam...koodoom masir bodi?man valiasr boodam...

man گفت

فرستادم بالاترين

+تا شب هر چي ميشه اطلاع رساني كنيد

دختری از دیار سبز امید گفت

che nooshe jooneto az tahe del goftii...ok mer30.

ایران من گفت

نتونستم شور و شوقم رو آروم کنم... بعدا میگذارم

shahla گفت

سلام دوست خوبم . خوشحالم که یه آشنا پیدا کردم . وبلاگم احتمالا مسدودشده .نمی دونم حالا چی می شه . چون من آدرس همه دوستام که لینکشون کرده بودم اونجا بود و دسترسی به اون لینکها دیگه ندارم .دارم یکی یکی شما رو دوباره پیدا می کنم . آدرس جدیدم اینه nasimekhordad2.blogfa.com
اما متاسفانه نمی تونم برم توی بلاگفا که پست جدید بذارم .
راستی من هم دیشب آخر وقت (در واقع شنبه صبح خیلی زود) همین پست مشترک 3 رو گذاشته بودم . اما امروز وبلاگم فیلتر شده .

vida گفت

salam
khabar nemikoni?
apam

پیک سحر گفت

سلام دوست عزیز
ممنونم خبرم کردی مطلب جالبی بود لطفا برای ادامه خبرم کن

ناشناس گفت

مزخرف

دختری از دیار سبز امید گفت

سلام خاکستر.چقدر دیر آپ میشی؟
منآپ هستم بهم سر بزن.منتظرتم

کوروش گفت

درود
هراسی در دل ما نیست، ستم هایی که بر ما رفت، از این افزون نخواهد شد، دگر کی به شود کشور، اگر اکنون نخواهد شد
تارنمای شما با افتخار لینک شد ...
پاینده ایران

اشکان پارتی گفت

سلام
همان روز اولی که نامه ی کاریکاتوریستها منتشر شد من خیلی خوشحال شدم و حقیقتا لذت بردم . هنوز هم با تمام وجود تحسینشان می کنم . این گونه است که هنرمندی جاودانه می شود .
با مطلب : "نابودی توهم محبوبیت" در خدمتتان هستم .

یاران سبز قم گفت

یاران سبز قم
وبلاگ اطلاع رسانی بچه های دگراندیش قمی
منتظر شما هستیم

علیرضا گفت

سلام

وبلاگ تاریکخانه باز هم فیلتر شد
www.tarikkaanee.blogfa.com

این آدرس جدید وبلاگ محقر تاریک خانه است

زنده باشید و سبز

غزال گفت

سلام به خاکستر عزیز
عزیزم خوشحالم کهشما را به یاد گذشته انداختم. دوست عزیز ما محکومیم به زندگی پس زندگی میکنیم خوب یا بد. دوست دارم شادیتو ببینم. بدون واقعا نگرانت هستم