واکنش تابش به اظهارات فرمانده کل سپاه

سحام نیوز : دبیرکل فراکسیون خط امام در واکنش به اظهارات فرمانده سپاه گفت : " کاري نكنيد كه برخي حقايق را بازگو كنيم چون به نفع نظام نيست. اکنون به جای طرح این مسائل باید کسانی محاکمه شوند كه مجوز ورود سپاه به انتخابات و اعتراف‌گيري‌هاي اخير را صادر كردند.
محمدرضا تابش با حضور در جمع خبرنگاران پارلماني از سپاه پاسداران به عنوان نهادي مقدس، فراجناحي و اجماعي ياد كرد و افزود: شان اين نهاد با اينگونه رفتارها كه طرفداري از يك جناح خاص است، تطابقي ندارد افراد نبايد شان سپاه را فرو كاسته و آن را در منظر مردم، جناحي جلوه دهند.
وي با ابراز اميدواري نسبت به اينكه آنچه از سوي سردار جعفري شنيده است، به درستي نقل نشده باشد ادامه داد: آنچه كه من شنيدم اظهارات ايشان بر مبناي اعترافات افراد در شرايط غيرقانوني بود كه چنين مبنايي هيچ ارزشي ندارد. تابش با تاكيد بر اينكه مداخله سپاه در امور سياسي و جاري، كار درستي نيست خطاب به مسوولان آن توصيه كرد بگذاريد زبان ما بسته باشد. در حال حاضر ما براي حفظ نظام و انقلاب و براي آنكه حرفي نزنيم كه منجر به سوءاستفاده دشمن شود، مطالبي را بازگو نكرده‌ايم.
كاري نكنيد كه برخي حقايق را بازگو كنيم چون به نفع نظام نيست. تابش در ادامه خواستار محاكمه كساني شد كه مجوز ورود سپاه به انتخابات و اعتراف‌گيري‌هاي اخير را صادر كردند. وي با اشاره به اعترافاتي كه اخيرا از سوي بازداشت‌شدگان مسائل پس از انتخابات اخذ شده ادامه داد: سوابق اين افراد روشن است و نشان مي‌دهد كه چقدر دلبسته انقلاب هستند اميدوارم رفتارهايي از اين دست تضعيف شود تا جامعه به سمت آرامش پيش رود نه اينكه دائم شاهد شرايط متزلزلي باشيم.
دبيركل فراكسيون خط امام در واكنش به اينكه در سخنان فرمانده سپاه، اصلاح‌طلبان افرادي دين‌ستيز معرفي شده‌اند گفت: من حاضرم همه حيثيت خودم را وسط بگذارم و اثبات كنم كه اصلاح‌طلبان بيشتر از اصولگرايان سابقه زندان‌هاي شاه، حضور در جبهه‌هاي نبرد و شهادت و ايثارگري را دارند. وي در ادامه افزود: اين چه رفتاري است كه برخي به استناد اعتراف‌هاي غيرقانوني، اصلاح‌طلبان را مخالف انقلاب، اسلام و نظام معرفي كنند. افرادي كه در جايگاه‌هايي كه مسوولان قرار دارند بايد تعقل و تدبر به خرج دهند تا التهاب بيشتري در جامعه ايجاد نشود.

18 نظرات:

ویدا گفت

سلام
واقعا عالیه این گونه صحبت ها خیلی مفید می تواند باشد
درباره ی اقای کروبی باید گفت واقعا دمش گرم

ایران من گفت

اگر حرفهای جعفری درست باشه که خاتمی عشق ماست

افسونگر گفت

سلام
امیدوارم این نامه ها تاثیر خوبی داشته باشن
در ضمن صحبتهای آیت الله منتظری واقعا جای تقدیر داره
مرسی خبرم کردی
به امید ایرانی سبز و آزاد

tina گفت

الان همه دارن از مسوليت شونه خالي ميكنن ولي نميدونن تا به سزاي اعمالشون نرسن ما اروم نميشينيم

رضا اسدی گفت

تو کوچه ی کناری خونه ی ما
یک جوون مردی پیدا شده بود
نوشته بود:
"بزرگترین مافیای ثروت و قدرت=سپاه"
دیوار نویسی کم شده تو بالاشهر
ولی پایین ها هنوز داغ اند

در ضمن شرمنده که دیر سر می زنم

از دست این عزیز جعفری یه دیگه!!1

ناشناس گفت

سلام
واقعا بايد به اين آقايون دو تا..... حيف كه ماه رمضونهوگرنه ميدونستم كه چي بايد بگم
وب خوبي داري ولي محيط بلاگر اصلا خوب نيست
موفق باشي

الهه گفت

سلام دوست عزیز
مطلب جالبی بود.. امیدوارم این همه تلاش نتیجه ای داشته باشه..
به امید روزهای بهتر

نیلوفر سبز گفت

همه ي دردا و بد بختيا يه طرف؛ اين كلمه ي« نظام» هم يه طرف! ازين بد تر هم اينكه يه جوري بكارش مي برن منعشون نكني انگاري استغفراله قبل از خدا هم اين «نظام» وجود داشته و زبونم لال بازم منعشون نكني ادعا مي كنن خدا رو هم اين «نظام» آفريده و از ازل اين «نظام» بوده و همه پذيرفتنش و حالا يه ذره مشكلات كوچولو پيش اومده كه زير سايه ي «نظام» حل مي شه و همه ي دشمنان «نظام» هم محكوم به نيستي ونابودي هستن. به قولي خودشون مي كشنُ؛ خودشون مي دزدن؛ خودشون محاكمه مي كنن؛ خودشون محكوم مي كنن؛ خودشون شكنجه و تجاوز مي كنن؛ اينا هيچي تازه طلبكارم هستن و دو قرت و نيمشونم هميشه باقيه. اي خدا تو رو خودت قسم بيا ثابت كن تو اول بودي يا «نظام» ..

میثم گفت

برخی فرمانهان سپاه که به وضوح از روی باد شکم حرف میزنند.

شهلا گفت

اولا که ببخشید که دیر به دیر میام چون دوستانی که توی بلاگفا هستند آ÷ شدنشون رو توی ولاگ دوستان نشون میده ومن بلافاصله می فهمم اما وبلاگهای دیگه رو نمی فهمم و ممنون که خبرم میکنی .
دوما من یه عادتی دارم هر جا که می رم همه کامنتها رو می خونم و باید بگم که از کامنت نیلوفر سبز خیلی خوشم اومد یعنی لپ کلام رو گفته. همینجا ازش تشکر می کنم .
سوما اینها همینجوری اگه پیش برن و همدیگه رو افشا کنن معلوم می شه که توی این سی ساله همه مردم چه کلاهی سرشون رفته . البته اینو حالا همه مردم دارن می فهمند.

اشکان پارتی گفت

سلام
سپاه پاسداران برای حفاظت از سران نظام تشکیل شد . این هدف هنوز هم به قوت خود باقی است . حفاظت از رهبر و دولت دست نشانده اش تنها هدف این تشکیلات عریض و طویل و بسیار پرخرج است . پس رفتار فرمانده ی سپاه عجیب نیست .

مرگ بر ديكتاتور گفت

سلام دوست عزيز،
پوزش فراوان به دليل تاخيرم!
از افراد سپاه كه نبايد انتظاري داشت.
راستي حال كردي با راي اعتمادا؟!
فرض كن دانشجو -وزير علوم،حسيني - ارشاد،...
ميبيني؟؟فقط سعي مي كنم به فردا اميدوار باشم.مملكت عملا از دست رفت..

نیلوفر سبز گفت

كاش يك گروهي تشكيل شود تا سوابق تمام كساني كه كه مخالف اين حكومت هستند و كساني كه در اين حكومت هستند را بصورت مستند بررسي كند و آنها را پخش كند تا معلوم شود كساني كه در درون حكومت هستند و اين همه ادعاي فداكاري و مبارزه براي كشور دارند اكثرشان مفتخورهايي بوده اند كه حالا ادعاي مالكيت كشور را دارند و اكثر كساني كه براي اين كشور فداكاري كردند حالا متهم به خيانت هستند مثل همين احمدي نژاد ملعون كه يك روز هم سابقه جبهه ندارد و حالا از عالم و آدم طلبكار هست ....

نیلوفر سبز گفت

شما بايد به فكر صلاح مردم باشيد . صلاح هر حكومتي به صلاح مردمشه . اينجا فقط نگران صلاح نظام هستند. كسي ميدونه اين نظام كيه ؟ من كه نميشناسمش و ظاهراْ جزو مردم نيست چون هر چي صلاح اونه خلاف صلاح مردمه

علی گفت

سلام عزیز
ممنون از اطلاع رسانی خوبت
باید هرچندوقت یکی جلوی حرفای چرت این ادما واسته
خداقوت

Unknown گفت

روح الله مان ( سلام الله عليه ) به پشتوانه اين ملت توي دهن دولت شاهنشاهي زد و آنجا ميزان راي ملت بود ، نه خواست فردي حضرت امام و تبعيت آن حضرت از خواست مردم آن كار بزرگ را تحقق بخشيد . حال ببينيد به كجا مي رويد ، يا بايد توان ايستادگي در برابر خواست مردم را در خود ايجاد كنيد كه نتيجتا توي دهني خوردن از اين ملت را تجربه خواهيد كرد ، يا محترمانه سرنوشت خود را پذيرفته و به كنج عزلتي رويد و از آن صرف نظر كنيد .

Unknown گفت

روح الله مان ( سلام الله عليه ) به پشتوانه اين ملت توي دهن دولت شاهنشاهي زد و آنجا ميزان راي ملت بود ، نه خواست فردي حضرت امام و تبعيت آن حضرت از خواست مردم آن كار بزرگ را تحقق بخشيد . حال ببينيد به كجا مي رويد ، يا بايد توان ايستادگي در برابر خواست مردم را در خود ايجاد كنيد كه نتيجتا توي دهني خوردن از اين ملت را تجربه خواهيد كرد ، يا محترمانه سرنوشت خود را پذيرفته و به كنج عزلتي رويد و از آن صرف نظر كنيد .

نیلوفر سبز گفت

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟؟
این قالب رو که ما دانلود کردیم...
اما نفهمیدیم کجا چی رو paste کنیم!!!!
راجع به پیوند ها هم من تو چیدمان اون گوشه اسمها و آدرسه رو زذم اما save که میکنم رو صفحه نمیاااااااااد...
راجع به این قطع برنامه و این صداها من از خیلیا شنیدم...!!!
الله اعلم...