چهار روز پس از خاموشی سبز (30 تیر) ، مجلس را به نامه میبندیم ….

پنج مرداد روز شروع کار مجلس بعد از تعطیلات تابستانی است. ما همه روز سوم مرداد ماه، دو روز قبل از شروع کار مجلس، میلیون ها نامه با متن واحد به نمایندگان شهرمان در مجلس خواهیم فرستاد .
بنابراین اگر نامه را در روز سوم ارسال کنیم نامه ها از پنجم تا دهم مردادماه (بسته به دوری و نزدیکی شهرها) به مجلس خواهد رسید.که این عمل باعث خواهد شد فضای کار مجلس بعد از تعطیلات تابستانی همچنان تحت الشعاع حوادث انتخابات قرار گرفته و نمایندگان مجلس را ملزم به مطرح کردن موضوع نامه ها در مجلس و بررسی درخواست معترضین به نتایج انتخابات قرار می دهد. همچنین موضوع رای اعتماد کابینه جدید نیز بعد از این موضوع باید مطرح شود. یاد آوری می کنم که این نمایندگان برای دور بعدی مجلس به آرای همین مردم دلخوش هستند. و در صورتیکه ببنید ممکن است جایگاه خود را از دست بدهند ممکن است به تکاپو بیفتند.
یک. متن نامه :
لطفا در مقابل خواست مردم ایستادگی نفرمایید .
خواست ما :
ابطال انتخابات
اصلاح قانون انتخابات
برگزاری انتخابات مجدد
آزادی دستگیرشدگان
محاکمه مجرمان
دو. آدرس گیرنده :
تهران – میدان بهارستان – مجلس شورای اسلامی – (حتماً به انتخاب خودتان نام رئیس مجلس یا نام یکی از نمایندگان را به عنوان گیرنده بنویسید، وگرنه نامه مجهول المقصد شناخته می شود و ارسال نمی گردد.)
سه.آدرس فرستنده :
هر آدرسی که دوست دارید.. ترجیحاً نام و آدرس واقعی تان نباشد .
چهار. نحوه ی ارسال :
پست عادی، مگر اینکه دیر کرده باشید! در آن صورت با پیشتار ارسال کنید .
دوستان! با اعتراض های مردمی ، جنبش را زنده نگه می داریم.اعتراض های ما رئیس جمهور منتصب را وادار به عقب نشینی کلامی کرده و گفت “من خودم منتقد دولت هستم”. هرچند که این روش عوام فریبانه ، نخ نماست، ولی نشانگر این است که مخالفت ها و مبارزات مدنی چه تأثیر بسزایی دارد. در این چند هفته ما ایرانی ها هرچند رأیمان را از دست داده ایم ولی “چیز”های زیادی بدست آورده ایم. چه در فضای داخلی و در تعامل با حکومت، چه در میان مردم جهان که شجاعت، همبستگی و صلح جوییمان را فهمیدند.
ما با وجود اینکه مجلس برآمده از رای اقلیت را نماینده واقعی خود نمی دانیم،ولی از آنجا که مجلس تنها نماد دموکراسی موجود است(دولت منتصب است و احزاب در بند)، بنا داریم اعتراض میلیونی خود را این بار با ارسال نامه ای به نماینده ی شهرمان یا رئیس مجلس اعلام می کنیم تا بدانند که ملت ایران بیدار و هوشیار است و این جنبش همچنان پایدار خواهد ماند.
امیدواریم با سعی تک تکمان ، این حرکت،پشتیبانی برای اعتراض نمایندگان موافق با نظر مردم باشد .
چهار روز پس از خاموشی سبز ( 30 تیر ) ، مجلس
را به نامه میبندیم …

متن نامه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی :
بسم الله الرحمن الرحيم
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي
حتما مطلع شده ايد كه در ايام اخير خواستي عمومي در جامعه بوجود آمده است كه متاسفانه عده اي سعی بر این دارند به شیوه های مختلف به مخالفت با این خواست برخیزند. رفتارهايي كه شاهد آن بوده ايم به دور از شان يك نظام اسلامي مردم سالار است ، نظامي كه خود را بر آمده از راي مردم مي داند. شما نماينده محترم نيز با راي همين مردم به مجلس راه يافته ايد.هيچ وجدان بيدار و آگاهي نمي تواند ضرب و شتم و كشته شدن هموطن خود را كه قطعا بدون هيچ گناه اثبات شده اي مستحق چنين رفتاري شده است قبول كند. انتظار از شما نمايندگان عزيز اين است كه براي احقاق حقوق هموطنان خود تلاش كنيد و سعي بر آن داشته باشيد كه با خواست عمومي كه موج عظيمي را در بر مي گيرد مخالفت نكنيد. مطمئنا سركوب نمي تواند به مدت طولاني بر خواسته هاي اين مردم سرپوش بگذارد ، زيرا هرجا كه مردم براي احقاق حقوقشان يكصدا شوند قطعا پيروز خواهند شد و يقين داشته باشيد كه خداوند عادل نيز همراه آنان خواهد بود. خواسته هاي ما كاملا مشخص است و حتما هم شما از آنها مطلع هستيد.اميدواريم كه با تكيه بر آموزه هاي دين مبين اسلام و در نظر گرفتن رضايت خداوند متعال در راه رسيدن به خواسته ها و حقوق مردم و هم ميهنان خود تلاش كنيد.
با تشکر
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دوستان کپی برداری از این مطلب آزاده.برای اطلاع رسانی هر چه بهتر اون رو توی وبلاگتون قرار بدین.با تشکر.

0 نظرات: